Tuesday 3 January 2012

Hari Tanpa Diet, Aku Telah Ingkar Azam Tahun Baru :P

Hari cuti aku semalam dipenuhi dengan aktiviti menambahkan berat badan!!!.. Hahaha!!! Adoi!! Nampaknyer azam aku tahun nie kena dilupakan sementara.. Mana taknyer pagi-pagi lagi dah pergi chek in dekat McD Shah Alam.. Sajer mengatal tekak dan perut aku nak breakfast dekat sana.. Pukul 9 pagi, Superman dah ambil aku dekat rumah :P Pastu lunch dekat Pizza Hut pulak, memang heaven la semalam kan kahkahkah!!!

 Set breakfast at McD..
Macam-macam pilihan ada..

 Aku ambil Chicken Muffin, Superman makan hotcakes a.ka lempeng
Pastu pekena teh o dan kopi..
Boleh tahan kenyang jugak...

Pastu kitaorg pun jalan-jalan pergi area shah alam, plan nak cari barang-barang untuk
majlis kitaorg nanti.. Lepas dah penat berjalan, tibe2 rasa lapar pulak, tengok-tengok jam pukul 1.30 tengahari.. Memang perut kitaorg dah macam disko pulak kan :P

Apa lagi, aku pun ajak Superman pergi pekena Pizza Hut.
dia ikut jer, pasal aku yang belanjer :P

 Kitaorang order Meal for 2.
Pastu ambil Pizza Thai Seafood. Siap add Cheese crust lagi kau!!
Memang terbaik dari ladang :P


Lepastu  Superman nak makan nasi, dia try
 CHEESY CHAR GRILLED CHICKEN
      BAKED RICE
Boleh tahan sedap!!!

 Nie rupa dalam dia. Atas cheese, bawah dia nasi rasa smoked2 gitu....

 Gambar tuan tanah yang tersenyum lebar kerana telah melanggar azam tahun baru
hahaha!!!

 Chicken Soup yang telah ditokok-tambah Superman.
Semua benda yang ada dekat bekas letak sos tu dia nak letak..

Makan dengan penuh nikmat.
Iyela, orang belanjer.. :P


Peace2 kacang peas :)


No comments: