Thursday 12 January 2012

Makan Free Saper Tak Nak :)

Seperti semua dah tau kan, semalam 11/01/2012 Kenny Rogers ada buat promotion "Red Roaster Eating Day". Pakai ape2 jer benda kaler merah, sure boleh dapat promotion nie.. Ramai jugak blogger lain dah promote benda nie minggu lepas. Semalam aku tak terpikir pun nak pakai baju merah, pastu aku ambil Superman balik keje, tengok-tengok dia dah siap pakai kemeja merah.. Macam tau2 je kan aku nak ajak dia pergi sana, bijak-bijak :P

  Banner promotion, 1 day only ok!!
Rugi tak pergi :)

 Nie Set yang diorang promote..
Service sangat cepat, sebab tak payah ambil order macam biasa, set tu dah
memang fixed ada side dish sekali baked beans, coleslaw dan mashed potato.

 Nie muka orang kebulur haha!!!

 Tak sabar nak makan weeeeeee!!!!

 Pastu aku gatal tambah Ceaser Salad.
Tengok gambar macam sedap, sekali makan tak sedap plak.
Tak kena dengan tekak aku, Mayonis dia rasa masam sangat :(

 Muka serius mengamati makanan free :P

 Time ni memang aku kebulur sangat, pasal tak makan apa-ape
masa lunch.. Tu yang sental tak tengok kiri kanan..

 Lincau lincau ok pinggan aku kihkihkih!!

 Yang nie lagi lar, semua licin, satu ape pun tak tinggal.
Salad yang tak sedap pun dia telan jugak bagi habis..

 Pastu makan muffin dia Vanila and coklat. Sedap!!!

So, sebagai tanda puas hati, kami berdua nak "like" sikit macam
dekat facebook ok...
Lenkali buat lagi tau, boleh makan free :)

Peace2 kacang peas :)

No comments: