Monday 30 January 2012

Kuey Tiaw Kung Fu Marvelous!!!! Sedap dan Murah Pulak Tu....

You all mesti ada tempat makan favourite sendiri kan.. Aku pun ada :) Tiap kali aku nak makan Kuey Tiaw Kung Fu aku mesti pergi 1 kedai nie dekat Seksyen 2, ala yang foodcourt dekat KFC 24 Jam tu.. Kedai dia nama Zack Tomyam, near bust stop tepi tu.. Kuey Tiaw dia sedap oooooOOOoooo!!! Wa cakap lu!!!

Rasa sekali mesti nak pergi lagi. And the best part is, portion banyak dan harga sangat-sangat la murah. RM4 jer.. Aku pernah jugak rasa Kuey Tiaw Kung Fu dekat lain-lain kedai, tapi tak sama macam kat sini. Biasa kedai lain mesti portion sikit, dua kali hirup dah habis.. Lepastu harga mahal.. Kalau yang nie tak menyesal makan, boleh makan 2 orang :) murah pulak tu.. (bersungguh-sunguhnyer ko promote filza oiii!!)

Nie Kuey Tiaw Kung Fu yang sedap bangat tu... Nampak macam sikit kan,
tapi isi banyak, pasal dia kaya dengan kuah :P

Tengok dia letak macam-macam, ayam, sayur, sotong..
Memang terbaik la!!!



Harga dekat kedai ni amat-amat la murah.. Mungkin sebab tempat nie
jadi tumpuan student Uitm makan kan, sebabtu harga dia lain macam murahnyer..
Nasi Goreng USA baru RM4, murah tak murah tu??? :)

Yang paling mahal aku tengok pun mungkin Char Kuey Tiaw Special jer..
Tapi aku belum try lagi la.. So, You all kalau nak pergi cuba boleh pergi k..
Kedai Zack Tomyam :)




Peace2 kacang peas :)

No comments: