Thursday 4 October 2012

Ubat Batuk = Mengantukk!!!

Dah dekat 4 hari batuk + selsema aku nie tak baik-baik.. Semalam rasa dah teruk sangat baru lar
sibuk nak pergi klinik **mengada-ngada, bukan nak pergi awal-awal, dah teruk baru nak pergi werrrrkkk!!~~~***
Selsema tu aku boleh tahan, batuk tu yang melampau sekali.. Punye lar gatal tekak aku nie, batuk sampai nak termuntah apa kesss!!! Kalau boleh taknak layan batuk nie, tapi tak layan tak boleh ***mengada-ngada lar batuk nie, sama macam Filza ;P**

So, semalam dah tak tahan sangat lepas kerja aku terus pergi klinik.................

Dapat ubat batuk + ubat selsema...
Sedap betul ubat batuk tu hahahaha!!
Rasa manis macam gula-gula...
Sebelum tido aku makan semalam, terus tidur lena di ulit mimpi Zzzzzzzzzzzz.......
Memang mengantuk betul..


Ikutkan hati masa kerja taknak makan pasal takut mengantuk kan..
Lepastu kalau dah asyik terbatuk jer mana tahan, terus aku minum 2 sudu terus..
Dan resultnyer!!!! AMEKAUUU!!!! Mengantokkkk giler-giler!!!
Aku buat kerja dah macam mamai pun ada, berada di awang-awangan ZZzzzzzzzzzzZZzzz.....
Huruf dekat keyboard pun aku dah nampak berdouble-double huhuhu!!
Nasib baik boleh control lagi, pasal aku sajer jalan-jalan dekat dalam warehouse..
Kurang sikit mengantoknyer.. Lepastu dah dekat nak lunch, terus aku letak kepala atas bantal empuk aku tu, then terus ZZZZZZZZZzzzzzzzzZZzzzzz...
Tidur tak ingat, tau2 dah pukul 2 :)
mengantokkkk OooooOoiiii!!!!!!!!!!
Muka mengantok tak boleh blah..
Moral of the story "jangan minum ubat batuk time kerja, kejenyer asyik nak tidur"

***nie pun dok tengah gosok-gosok mata, menguap jangan cakap lar.. dah boleh masuk gajah dah hahahaha!!****


Peace2 kacang peas!!


No comments: