Monday 1 October 2012

Sakit Tekak + Selsema.. Terbaik larr!!!

Sakitnyer lar tekak aku nie, perit sangat-sangat.. Nie semua penangan aku melantak air ais berkilo-kilo sabtu lepas, pastu malamnyer aku  pergi tengok bola dekat stadium.. Bersorak tak ingat dunia, last-last amekauu!!! Suara aku terus jadi serak-serak basah ala ella.. pheewww!!!! Ditambah lagi selsema yang melanda, dok meleleh jer hingus nie.. Tak selesa nak buat kerja.. Harinie aku masuk kerja suara dah takde langsung, habis lar kalau orang telefon aku tanyer itu ini suara den takdookkk!!!! camnoo nieee!!!!! Superman cakap suara aku seksi macam nie, blahh laaarrr!!! dia tak tau seksanyer aku nak keluarkan suara nie,, huuuuwaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! ;(

Aku ingat nak pergi klinik harinie, tapi aku kalau pergi klinik pun bukan aku makan ubat pun hahahaha!! ***sebenarnyer penakut nak makan ubat T_T*** nanti nak pergi cari ubat sakit tekak lar.. tak tahan keadaan macam nie,, aku takut demam jer, pasal badan nie dah rasa seram sejuk jer. Pasal aku kalau MC berhari-hari.. Nomnomnom!!!! Nak baik cepat!!!!


Peace2 kacang peas!!

No comments: