Thursday 11 October 2012

We Belong Together.. Alhamdulillah...

Pagi tadi aku dapat sms from My Superman ...
"HAPPY ANNIVERSARY YANG KE 8 BULAN"
I Sayang you sangat-sangat.. Jaga diri baik-baik taw!!
Love yaa!! Muwahh!!!

Aku pun terkujat besar lar, pasal aku ingat dia tak ingat harinie anniversary
ke 8 bulan kami bertunang.. First time ok dia buat first step hehehe..
Love u more!!!!

Happy punyer pasal, aku buat gambar kami berdua as a cover dekat FB..

Comel tak kami?? Comel kann hehehe..
Gambar dah lama nie, terjumpa dalam pendrive..
Aku buat guna powerpoint jerk..
Anyway, aku bersyukur sangat-sangat hubungan kami bertahan sampai sekarang,
Aku berdoa semoga jodoh kami berpanjangan hingga akhir hayat..

Kepada My Superman, thanks a lot to be my friend, couple and now my fiancee..
Thanks jugak sebab tahan dengan sikap i yang ganas, brutal, kuat makan, kuat buang angin semua (dah tunang semua perangai buruk pun terkeluar).. Hope perancangan kita untuk wedding berjalan lancar.. InsyALLAH...


Peace2 kacang peas!!


No comments: