Sunday 14 October 2012

Cerita kasut Tunang..

Walaupun aku bertunang dah dekat 8 bulan, tapi aku nak cerita jugak pasal kasut tunang aku..
Kalau sebelum nie aku cerita pasal baju tunang, kali nie cerita kasut tunang pulakss..
Ok, aku cari kasut tunang nie 3 bulan sebelum tunang kot, ingat-ingat lupa lar..
Aku tak letak specific design and brand untuk kasut tunang aku.. Asal cantik, harga mampu dimiliku,
serta sedap dipakai sudahhhh....

Tapi si Superman tu sibuk nak carikan Bonia untuk aku... Bonia okkk!!!!
***takper lar, untuk aku jugak hehehe***
Tapi kasut dia lagi mahal.. Clarks okkkkk!!!!

Ingat nak cari kasut aku nie senang, aku paling susah nak mencari kasut pasal kaki aku nie besar gedabak macam kaki gajah.. Saiz 8/9 @ 40/41..
besar tak besar tuuuuuuuu!!!!!!!!!!
Kalau pergi kedai kasut, sebelum beli tu ayat selalu aku tanyer ialah..
"Saiz paling besaaarrrrr ada takkk???"

Selalunyer kalau pergi kedai-kedai biasa mesti takde.. sedey aku T_T..
Sebab tu aku suka pakai kasut sport jerk, pasal mak aku pernah perli kaki aku yang comel nie, dia cakap kalau kawen tak jumpa saiz kasut aku, pakai kasut sport jerkkk..
Waaaaa!! Mak aku nie nak kondem aku ke ape??? (o_O')!!!!!!!

Nasib baik masa masa aku cari kasut tunang nie, stocks besar2 ada lagi..
Masa aku try tu, ada saiz lagi besar lagi.. Bagus lar Bonia nie..
Superman memang suka brand Bonia, dia cakap cantik and nampak mewah..
Memang pun, pasal harga dia pun cukup mewah..
Nasib baik masa beli kasut nie, ada less 50% kot.. Pasal Year End Sale kan..
Nasib ada diskaun, takde lar parah sangat nak bayar, bukan ape kesian kat orang yang keluarkan duit..
Pasal aku takut kasut nie cuma buat display jer kat dulang hantaran, atlast duduk dalam kotak jerkk.. Sampai lar harinie hehehe.. Harga tak silap aku around RM150++..

kasut nie dia pilih sendiri, dia cakap cantik dengan kaki aku..
** kitew suka sangat taw**


Nie lar kasut tunang aku..
Besar gedabak kan kasut tu.. Penuh satu dulang..
Mak Superman pun terkejut tengok kasut aku besar sangat..
Hahahaha!! Memang tak percaya aku pakai kasur sebesar itu..
Selalu orang pakai saiz 36-38.. But aku terus saiz40!!!!
I special ok!!! American size!!! hehehe...


Kasut nie aku tak pakai lagi, still dalam kotak.. Harap-harap bertahan lar sampai aku kawen nanti..
Takpun aku pakai masa ada function apa-apa ke kan... Aku suka tumit dia pasal kaler silver..
Cantikkk!!! Sangattt!!!


Peace2 kacang peas!!

No comments: