Tuesday 30 October 2012

Selamat Pengantin Baru Fauzana and Husband..

Ahad lepas aku pergi wedding kawan lama aku Fauzana..
Sebelum nie aku ada cerita dia ada terbaca blog aku dekat [sini] kan...
So, ahad lepas big day dia.. Nasib baik rumah dia dekat jer dengan area rumah aku..
Masa aku datang tu, dia tengah bersanding dekat dalam rumah.. Tak dapat nak tengok pasal ramai sangat orang kerumun.. So, sampai jer terus aku dengan Superman makan dulu..
Lauk sedap2, siap ada ayam golek lagi... Superman makan banyak okayyy!!!!
Aku jumpa Fauzana pun, lepas dia habis makan beradap..
Pasal dia bz layan kawan-kawan dia yg lain..
Sempat snap 1 pic jer.. Pasal tengok semua orang tunggu dia nak ambil gambar..
Dia sangat cantik!!!

With my old friend.. Bertahun tak jumpa, last2 jumpa dekat wedding dia...
Selamat Pengantin Baru Fau...

Aku beli hadiah dia pun last minit nie...
Pagi tu aku bangun awal semata-mata nak cari hadiah untuk dia..
***Cantik tak kitew balut hadiah hewhewhew***

Kad sebagai pengganti diri..
**tulisan aku dari dulu tak berubah, dok bulat2 camgitu lar***

nak tau aku bagi ape dekat Fauzana???
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
jeng jeng jeng!!!!

Comey tak??? Aku bagi album gambar...
Nanti Fauzana boleh letak gambar kahwin dia dekat sini.. hehehe..
"SELAMAT PEGANTIN BARU FAUZANA & HUSBAND, SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT"





Peace2 kacang peas!!

No comments: