Sunday 14 October 2012

"Aku Baca Blog Kau" (o_O)!!!!

Tengah hari tadi, aku dapat sms dari kawan lama aku masa form 6 dulu, Fauzana.. Dia nak datang jump aku bagi kad kawen ***tak tau bila masa dia bertunang, tiba-tiba nak kawen dah** Dulu dia pernah datang rumah aku, tapi sekarang dah tak ingat jalan nak datang..  So aku bagi guidelines kat dia.. Akhirnyer sampai jugak kat lorong rumah aku.. Dia keluar-keluar kereta terus cakap "Weh, ko ada blog ek?? Aku baca blog kau" aku pun terkujat tahap maksima, macam mana dia tau aku ada blog??? Rupenyer dia pernah google word "Doorgift Tunang" aku.. Dia bukak blog aku, terus dia macam kenal minah seekor yang comel nie,, Rupa-rupanyer kawan dia yang brutal nie.. Filza rupenyer!!! Waaaaa!!! Malu aku!!

Anyway, thanks yer pasal susah-susah datang bagi kad yang cantik tu untuk aku.. Lepas nie Insyaallah aku pulak menyusul..Fauzana nie tengah belajar semester akhir dekat UPSi, sikit hari jadi Cikgu Fauzana.. Bestnyerr!! Memang sesuai dia jadi cikgu, pasal dia nie lemah lembut orangnyer.. Untung lar siapa dapat bercikgukan dia hehehe.. "Selamat Pagi Cikgu"

Sweet jerk kad dia.
Color Pinkk!! Comel!!
Selamat Pengantin Baru ...


Peace2 kacang peas!!



No comments: