Thursday 4 October 2012

Sayonara Bos :(

10 September lepas ***citer dah lama baru nak update*** bos aku Mr. donovan Yeo dah resign.. Sedih giler kot pasal aku kenal dia masa aku praktikal dekat company nie dulu..  Lepas praktikal aku tanam anggur jap, lepastu aku dapat offer masuk keje balik company yang sama dan department yang sama.. And the best things is bos yang sama.. Don nie tua setahun jer dari aku, tu pasal aku tak takut dengan dia.. kitaorang kerja macam kawan-kawan.. Tapi sifat respect terhadap bos tetap diterapkan dalam diri **angkat bakul sendiri nampak*** Dia lar yang bagi increment paling tinggi dekat aku masa appraisal bulan 3 lepas.. Gembira tak terkata aku oooiiiii!!!

Happy giler kerja dengan dia nie, pasal tak banyak songeh.. Kalau kerja aku berlambak, sedia menghulurkan bantuan.. hahahaha **sebab aku pandai tunjuk muka sedih hihihihi*** aku terjumpa gambar nie masa aku godek camera opis aku.. Tiba-tiba tertengok 2 gambar nie pulak.. kitaorang suka buli dia, pasal perut dia buncit.. Muka hensem, tapi perut tu tak boleh blah langsung.. hilang hensem terus.. Masa nak ambil gambar nie pun berapa kali tangkap, pasal dia cakap perut dia nampak terserlah sangat2.. Bosss, jangan salahkan gambar, salahkan perut u lar hahaha!!!


Tengok, aku tak tipu kan see the perut buncittt!!
Apa-apa pun gambar nie tetap sangat cantik pasak aku tunjuk good disitu **pitam**

We will miss U Boss...
Lepas nie dah tak boleh buli dia lagi.. tace care bos, till we meet again...
We still as a team...


Peace2 kacang peas!!

No comments: