Monday 15 October 2012

Warna Tema Wedding Part 2

Before this aku ada cerita pasal Warna Tema Wedding Part 1, sudah pasti mesti ada part 2 plak kan.. Second theme yang aku idam-idamkan ialah color hijau!! Yer, aku rasa tak ramai yang prefer color ni untuk buat wedding theme, but trust me ia memang cantik.. Seperi contoh yang aku ambil dari google macam gambar-gamabar dekat bawah nie.. Yang paling aku tak sangka, color hijau lime memang nampal freshhh!! Memang dapat ceriakan suasana...

See!! Cantik kan!! Nampak segar jer..
Lagi di combinekan dengan color kuning + putih, memang cantik sangat!!!


 
Nampak berseri kan color hijau lime nie..
Memang akan menyerlah dalam gambar.. Lagi satu, tak ramai yang pernah buat
combination color2 nie.. Selalu orang ingat color hijau nie nampak pucat.
tapi sebenarnya tak pun..

 
Yang nie orang panggil hijau emerald..
Lebih kurang color baju kawen Schawal....
Lepas Schawal pakai color nie, ramai jugak yang prefer this color
untuk buat baju wedding... Sebab lain dari yang lain...

 
Tapi kan , color hijau nie yang aku paling suka sekali..
Nampak menyerlah sangat2, lagi satu color dia gorjes sangat..
***rasa-rasa kalau aku pakai color nie, ada iras angelina jolie tak hukhukhuk***

Same with this color.. Nampak outstanding bila pakai...
Harap-harap impian aku dapat direalisasikan.. Insyaallah..

 

Peace2 kacang peas!!