Thursday 11 October 2012

Nandos Pulak..

Kalau miggu lepas aku belanjer Superman makan Secret Recipes, Isnin lepas dia belanjer aku pulak.. Dia tanyer nak makan dekat mana, aku terus cakap “Nak makan Nandos, pasal I tak pernah makan” sambil senyum lebar macam nie (^_______^) My Superman nie memang tak pernah menolak kalau aku ajak makan kat mane pun hehehe..

Kami pergi makan dekat Nandos at Jusco Bukit Raja, pasal dekat dengan tempat kerja aku.. First time okeh makan Nandos ***nada jakun disitu** tengok2 menu ala-ala macam Kenny Rogers., KR lagi meriah menunya,, Harga pun lebih kurang..


Nie lar set yang kami amek, order 1 jer pasal tengok pun macam banyak.. Pasal first time, aku amek half chicken + 2 side dish (Mediterranean Rice & Coleslaw)
Sos dia aku amek “HOT” tapi tak hot mana pun, masam jer lebih.. You oulls boleh pilih tahap mana kepedasan yang you oulls nak..
Cuma takde cili padi jer, kalau tak dah lama aku mintak hehehe..
 

 Nie sos-sos dia, ada Garlic Peri-Peri, Hot Peri-Peri, Extra Hot Peri-Peri also Ketchup..  But, honestly lar aku cakap, nie lidah aku lar yerk.. Aku memang tak boleh go dengan semua cili sos dia tu kecuali ketchup ***sebab tu ketchup tu dah surut isinye***
Rasa dia masam semacam, tak kena dengan tekak aku.. Tak tau lar kalau aku salah pilih ker ape kan... Tapi memang tak boleh nak gooooo!!!
Aku lagi suka KR, pasal sos dia sedap dan side dish dia punyer banyak, ada 3 side dish + muffin.. Lagi satu nasi dia macam tak masak, rasa beberas lagi.. Superman cakap nasinyer keras hahahaha!!! Tak tau lar kot-kot memang tekstur Nasi Mediterranean tu memang macam tu kan,, Nie pendapat aku lar yerk, pasal  “Customer Always Right”

Superman amek Americano.. Dengar nama macam “Wahhh!! Americano macam ngetoopp jerll!!!”
Ni haaaa Americano nyer!! Macam kopi biasa jer,,
Nasib rasa boleh tahan.
Air macam biasala air favourite walau dimana saja berada “Ice Lemon Tea”
Tapi kan, kecik giler cawannyer!! Pendek!! Tak macam KR!!! 
Nak tak nak dah orderkan, belasah jer… Kalau tau aku amek air soft drink jer, boleh refill banyak2 kali werrrkkkk!!! Aptb!!


So, disebabkan kelaparan yang amat sangat, kami pun belasah makan jer..
Sambil makan, sambil komen itu ini, dah macam juri pulak..
Tapi aku gerenti kalau Jalan-Jalan Cari Makan dating sini, sure dia cakap semua sedappppp!!!
***hahaha jahat giler aku kondem Nandos, ini just my opinion from my experience ok**
 Dan hasil setelah beberapa puluh minit…..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hoiii!!!!

Ni Haaaaa!!!!!! Licin Lincau Tinggal Tulang!!!!
Tak Sedap yer Filza!!!! Tapi licin kau hentam…
**pasal kalau tak makan rugi kan kena bayar mahal-mahal**
Rupa couple yang kekenyangan sambil tersenyum riang...

Apa-apa pun, still sedap lagi.. Cuma lain kali kena pandai buat pilihan lar kalau makan dekat sini..
Pasal menu dia takder gambar, susah nak pilih.. But aku lebih prefer KR, mahal sikit takper, jajji puas hati.. Anyway, to My Superman Thanks belanjer i makan yerk..



Peace2 kacang peas!!

No comments: