Saturday 27 October 2012

Wedding Siti & Shahrul

Sebelum aku cerita pasal aku and Superman pergi kursus kahwin last week,
aku nak share beberapa keping gambar wedding cousin aku yang baru dia dapat..
Actually, dia kahwin bulan 6 lepas, album dah dapat..
CD jer lambat sikit photographer tu bagi..
Aku kasi publish yang sempat aku copy jEr lar hehehe..
Tapi yang penting ada muka aku... :)

Pengantin lelaki kena buli dengan kitaorang hahaha!!!
Masa nie malam berinai, pengantin lelaki tukar baju dekat rumah aku...


Cantik kan color oren..
Jarang pengantin pakai baju color nie buat bersanding..
Yang penting nampak comel dengan pengantinnyer :)
Sepupu aku dengan suami dia nie memang "comel"
Sampai Photographer tu cakap
 "Waa!! Manyak Matching" hehehe..

Lepas pengantin makan beradap (sah2 makan sedap2 hehehe..)
Aku dengan pakcik, makcik, sepupu aku semua bawak lari lauk2 pengantin tu
pergi belakang.. Apa lagi, kiTaorang bedal habis-habisan
**jahat giler kitaorang**
Memang best lar masa tu..

Nak jugak acah-acah jadi pengantin..
Tak lama lagi duduk pelamin sendiri...

With pengantin dengan sebahagian sepupu sepapat aku..

Aiitt!!! Services dah bertukar tangan pulaksss...
Pengantin dah tukar orang lain hahaha!!!

**Now sepupu aku tu dah pregnant 2 bulan.. Alhamdulillah***



Peace2 kacang peas!!

No comments: