Tuesday 2 October 2012

Warna Tema Wedding Part 1..

Aku semenjak dua menjak nie kan, suka google warna tema untuk wedding.. Tak tau kenapa aku suka tengok benda-benda yang berunsurkan "perkahwinan" sekarang.. Plan nak langsung belum tau lagi, plan ape pun tak lagi nie.. Tapi dah minat macam-macam.. Selalu kalau orang nak kawen mesti diorang pening nak cari tema color ape kan.. Ok, honestly aku dah selalu sangat tengok orang buat majlis kahwin color pink, purple, biru.. kadang-kadang bosan pun ada, pasal sama jer... Kita pun dah expect diorang pakai tema color ape..

Ok, macam aku suka color yang terang-terang.. Like Oren, Hijau, Kuning,   Merah.. Sebab kalau kita pakai baju color terang-terang macam tu dalam gambar nampak lagi menyerlah.. Untuk baju bersanding lar aku cakap nie.. Tapi kalau time nikah tu, memang selalu orang pakai baju color putih kan. dah tak boleh nak buat ape lar.. Tapi kalau ikutkan trend sekarang pengantin dah pakai color-color lain untuk baju nikah.. Tak semestinyer putih, janji cantikk!!!

So, untuk color idaman **berangan dulu** untuk majlis aku nanti, aku ingat nak pilih
color oren + putih + kuning + hijau...
macam dekat -gambar gambar bawah nie... (sumber google)


Serius aku suka giler combination color nie.. Oren memang menyerlah dalam gambar..
Ditambah lagi dengan warna hijau ala-ala petronas tu..
Ceria jer kan. Aku rasa tak pernah lagi orang pakai combination color nie untuk wedding kot..

Comelnyer kasut nie!! Warna dia tu memang memikat aku betoll!!
Kat mana agaknyer boleh dapat kasut color macam nie?? Huhuhu!!
**kalau ada pun, mintak-mintak ada saiz 40 @ 41***
besar gedabak kaki kau Filza!!!



Comel kan!!! Aku suka betoll larrr tengok kasut dia!!!
Ditambah lagi dress putih tu.. Lagi super duper comel!!!



Salah satu DIY yang aku paling suka ialah Pompom flower tu..
Senang jer nak buat, tapi aku belum try lagi..
Cuma tengok dekat youtube jer haritu tutorial dia..
Tapi serius cantik bila color0color nie bergabung, nampak sangat-sangat freshh!!!


See!! kreatif kan.. Cantik pulak tu color-color dia.. Aku memang suka DIY nie,
pasal bila benda yang kita buat tu menjadi dan cantik, memang puas hati..
Daripada beli mahal-mahal, baik kita DIY sendiri..



Oren memang cukup cantik kalau diganding dengan pink jugak..
Macam combination dekat gambar atas nie.. Sweet kan...

**harap-harap dapat lar impian aku nie direalisasikan.. Apa-apa pun, planning tu penting yer!!!***


Peace2 kacang peas!!

2 comments:

Orked said...

mesti boLeh! hehehe

Sya pon ske DIY flower 2.ramai kate senang.tp sya tried pkai tissue, hampeh xjadi..iskk2.. =(

nk try tgk youtube puLak La..huhu

sya-orked.blogspot.com

Unknown said...

tak cuba tak tau kan.. hehehe.. i memang minat DIY.. door gift tunang pun i DIY sendiri :)i follow u...